BEMUTATKOZÁS

Ha sétálsz egy tó közelében, sokféle hangot hallhatsz. A víz csobogását, a szél zúgását. Sokszor a békák kuruttyolását is. Dönthetsz, hogyan tovább. Észre sem veszed és továbbmész. Megállsz egy pillanatra, mert idegesít a vartyogás. Szidod a békát, mert zavar. Vagy állsz egy kicsit és hallgatod. Belefeledkezel. Akárhogy döntesz, a békának mindegy. Ő marad és brekeg. Yorick vagyok, és ez az én tavam.

Együtt brekegünk

  • jorick1977: @sünibaba: Én valójában nem erre gondoltam... :) De abban is van igazság, amit írtál. Hiszek abban... (2015.01.30. 07:03) Megcsalás 4.
  • sünibaba: Sokat gondolkodom a megcsalásról szóló írásaidon. Töprengek, hogy vagyok én most ezzel. Teljes mér... (2015.01.28. 19:33) Megcsalás 4.
  • sünibaba: @jorick1977: Válaszoltál, nagyon is, köszönöm. Én is egyre többször meglátom azt a sérült kicsit ... (2014.10.16. 18:56) Realitás vagy valóság?
  • jorick1977: @sünibaba: Magát az érzést ahhoz tudnám hasonlítani, amikor a bűvész nagylelkűen megmutatja, hogya... (2014.10.07. 09:37) Realitás vagy valóság?
  • sünibaba: @jorick1977: Esetleg igen, ha ez nem túl tolakodó kérés. Könnyebb megértenem, ha van konkrétabb pé... (2014.10.05. 07:32) Realitás vagy valóság?
  • Utolsó 20

Bemutatkozás

2013.11.29. 08:46 | jorick1977 | komment

Azt hiszem, illene bemutatkozni. Ne haragudj kérlek, én ezt nem teszem.

Miért?

Elsősorban azért mert személyem teljesen érdektelen. Sokkal fontosabb mindaz, amiről mesélni szeretnék.

Miről?

Arról, hogy miért kínlódsz annyit az életben, hogy miért olyan ritkák az önfeledten boldog pillanataid, hogy hogyan estél csapdába, aminek még a létezéséről sem tudsz, hogy hogyan lehetséges az, hogy leginkább akkor tudsz kicseszni másokkal, amikor a legjobbat akarod nekik, hogy miért azokat tudod leginkább gyűlölni, akiket a legjobban szeretsz, hogy miért vagy elveszett, ha akár egy szavamat is elhiszed anélkül, hogy komolyan utána járnál. Hát ilyesmikről, meg még sok másról.

Te valami futóbolond vagy? Tele világmegváltó szarságokkal?

Nem vagyok nálad kevésbé bolond. Nem tudok senkit, pláne nem egy világot megváltani. Nincs is rá szükség. Én semmi mást nem szeretnék, minthogy kicsit ébredj fel.

Mi az, hogy ébredjek fel?

Alszol. Álmodsz. Ez önmagában nem baj. A gond annyi, hogy nem tudsz róla. Nem tudok helyetted felébredni. Nem tudok tapasztalatot átadni, mert azt csak te szerezheted meg magadnak. Nem tudlak, és nem is akarlak tanítani. Nem akarom, hogy kövess, hogy elfogadj. Azt remélem, hogy megkérdőjelezel majd. Azt remélem, hogy néhány dolog, amit mutatok majd tüskeként áll bele az agyadba, s végül mersz majd magaddal és az életeddel kapcsolatban kérdéseket feltenni.

Most komolyan, ki vagy te?

Az vagyok, akinek te látni akarsz vagy fogsz engem. Nem több és nem kevesebb. Számodra az vagyok. Bolond, barom, bunkó, seggfej, zseni, megváltó, próféta, megvilágosodott, Mester stb. Bármi vagyok, és igazából semmi. Semmi újat nem fogok itt mondani, mint amit már százszor, ezerszer leírtam, elmondtak több ezer év alatt. Ráadásul sokkal jobban, bölcsebben, szebben. Én csak egy hangszer vagyok, ami ugyanazt a dallamot játssza.

Akkor minek csinálod?

Mindenkinek mást hall meg a füle, az elméje. Hátha neked pont az én hangomra van szükséged az első lépésekhez, hátha olyan hasonlattal mondok el valamit, ami hozzásegít, hogy megértsd azt, amit már magadtól is tudtál. Nekem pedig segít saját magamat megérteni. Magamnak is mesélek, s közben esélyt kapok arra, hogy tévedjek, ráeszméljek, felismerjek, megértsek.

Egyetlen egy dolgot kérek tőled. Ha már belémvágsz és olvasgatsz, szánd rám az időt. Ha valami zavaros, érthetetlen, kérdezz! Így esélyt adsz nekem is a mélyebb megértésre. Vitatkozz, cáfolj, hadd érezzem, hogy tévedhetek is. És a legfontosabb!

FIGYELJ!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekasto.blog.hu/api/trackback/id/tr865666571
süti beállítások módosítása