BEMUTATKOZÁS

Ha sétálsz egy tó közelében, sokféle hangot hallhatsz. A víz csobogását, a szél zúgását. Sokszor a békák kuruttyolását is. Dönthetsz, hogyan tovább. Észre sem veszed és továbbmész. Megállsz egy pillanatra, mert idegesít a vartyogás. Szidod a békát, mert zavar. Vagy állsz egy kicsit és hallgatod. Belefeledkezel. Akárhogy döntesz, a békának mindegy. Ő marad és brekeg. Yorick vagyok, és ez az én tavam.

Együtt brekegünk

  • jorick1977: @sünibaba: Én valójában nem erre gondoltam... :) De abban is van igazság, amit írtál. Hiszek abban... (2015.01.30. 07:03) Megcsalás 4.
  • sünibaba: Sokat gondolkodom a megcsalásról szóló írásaidon. Töprengek, hogy vagyok én most ezzel. Teljes mér... (2015.01.28. 19:33) Megcsalás 4.
  • sünibaba: @jorick1977: Válaszoltál, nagyon is, köszönöm. Én is egyre többször meglátom azt a sérült kicsit ... (2014.10.16. 18:56) Realitás vagy valóság?
  • jorick1977: @sünibaba: Magát az érzést ahhoz tudnám hasonlítani, amikor a bűvész nagylelkűen megmutatja, hogya... (2014.10.07. 09:37) Realitás vagy valóság?
  • sünibaba: @jorick1977: Esetleg igen, ha ez nem túl tolakodó kérés. Könnyebb megértenem, ha van konkrétabb pé... (2014.10.05. 07:32) Realitás vagy valóság?
  • Utolsó 20

Kezdetek

2013.04.30. 15:21 | jorick1977 | Szólj hozzá!

Az emberek élnek. Mivel az életnek számos aspektusa van, ezért sokféleképpen élnek. Mindenre találsz példát, és az ellenkezőjére is.

Egyvalamiből azonban hiány mutatkozik a Földön. A tartós boldogságból.

Én 30-on túl éreztem egyre erősebben azt, hogy nem lehet igaz, hogy csak ennyi. Mindenem megvan, amiről egy átlag középosztálybeli ember álmodhat. De valami… 

Amikor kamasz voltam, imádtam a csillagokat nézni. Fejem tele fantáziákkal, érzésekkel és sci-fivel. Iszonyú erős sóvárgást éreztem magamban, majd egy idő után szavakba öntöttem: Haza akarok térni!

Mivel otthon voltam, a szüleim kicsit megrémültek, de fegyelmezetten betudták a befelé forduló, álmodozó kamaszokra jellemző világfájdalom-depresszió koktél hatásának. Sokáig, azt hittem, hogy a sok “hülye” sci-finek az utóhatása keveredett a frusztrációimmal. Ma úgy gondolom, hogy pont fordítva történt.

Egyszerűen azt érzem, hogy valami nem stimmel a világgal, vagy velem. Szóval, egyszerűen csak nem stimmel. (Igen, de esküszöm, hogy ennek most semmi köze a Mátrixhoz) (talán csak egy picit :)

Azt is tudom, hogy ha még mindig nem klikkeltél el, akkor vagy pszichológus vagy, akit izgat a lehetőség, hogy valami cyber-pszicho dolgot talált, ami megér egy kis vizsgálódást, vagy te is éreztél már hasonlót.

A bejegyzés trackback címe:

https://bekasto.blog.hu/api/trackback/id/tr895255888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása