BEMUTATKOZÁS

Ha sétálsz egy tó közelében, sokféle hangot hallhatsz. A víz csobogását, a szél zúgását. Sokszor a békák kuruttyolását is. Dönthetsz, hogyan tovább. Észre sem veszed és továbbmész. Megállsz egy pillanatra, mert idegesít a vartyogás. Szidod a békát, mert zavar. Vagy állsz egy kicsit és hallgatod. Belefeledkezel. Akárhogy döntesz, a békának mindegy. Ő marad és brekeg. Yorick vagyok, és ez az én tavam.

Együtt brekegünk

  • jorick1977: @sünibaba: Én valójában nem erre gondoltam... :) De abban is van igazság, amit írtál. Hiszek abban... (2015.01.30. 07:03) Megcsalás 4.
  • sünibaba: Sokat gondolkodom a megcsalásról szóló írásaidon. Töprengek, hogy vagyok én most ezzel. Teljes mér... (2015.01.28. 19:33) Megcsalás 4.
  • sünibaba: @jorick1977: Válaszoltál, nagyon is, köszönöm. Én is egyre többször meglátom azt a sérült kicsit ... (2014.10.16. 18:56) Realitás vagy valóság?
  • jorick1977: @sünibaba: Magát az érzést ahhoz tudnám hasonlítani, amikor a bűvész nagylelkűen megmutatja, hogya... (2014.10.07. 09:37) Realitás vagy valóság?
  • sünibaba: @jorick1977: Esetleg igen, ha ez nem túl tolakodó kérés. Könnyebb megértenem, ha van konkrétabb pé... (2014.10.05. 07:32) Realitás vagy valóság?
  • Utolsó 20

Feszülés

2013.10.26. 07:49 | jorick1977 | komment

Látszólag nem történik semmi. Látszólag élem az életem. Látszólag egyre kevésbé kavar fel bármi. De azt hiszem, ez csak látszat.

Mintha valami történne a mélyrétegekben. Komoly átrendeződés. Még nem tört igazán felszínre. De egyszerűen érzem… Érzem, hogy valami nem stimmel. Nem olyan mint eddig. (Igen húzom az időt, mert magam számára sem tudom megfogalmazni. Lehet, hogy hagyni kellene az egészet a francba. Minek írni, ha nincs miről?) Az a bajom, hogy van miről. Csak nem tudom, mi az?

Ismered ezt. Ez a villanás a szemed sarkába. Ez a hang, amiben nem vagy biztos, hogy hallottad. Az álom, amire nem emlékszel, csak tudod, hogy nem lett volna szabad elfelejteni.

Ha nem tudod, mit kellene tenni, akkor ne tegyél semmit. 

De hihetetlen energiák kavarognak bennem! Türelmetlenül feszítenek, hogy néha úgy érzem, kiugranék a bőrömből. De életem egyik területére sem akarnak kitörni. Itt nem találnak kivezető utat. Feszítenek. Szinte az egész testem viszket. Ki akarok törni! Csak éppen nem tudom hova, és miért?

Most fel kéne rúgnom mindenem?

Ha nem tudod, mit kellene tenni, akkor ne tegyél semmit.

Csak figyelj!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekasto.blog.hu/api/trackback/id/tr925599865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása