BEMUTATKOZÁS

Ha sétálsz egy tó közelében, sokféle hangot hallhatsz. A víz csobogását, a szél zúgását. Sokszor a békák kuruttyolását is. Dönthetsz, hogyan tovább. Észre sem veszed és továbbmész. Megállsz egy pillanatra, mert idegesít a vartyogás. Szidod a békát, mert zavar. Vagy állsz egy kicsit és hallgatod. Belefeledkezel. Akárhogy döntesz, a békának mindegy. Ő marad és brekeg. Yorick vagyok, és ez az én tavam.

Együtt brekegünk

  • jorick1977: @sünibaba: Én valójában nem erre gondoltam... :) De abban is van igazság, amit írtál. Hiszek abban... (2015.01.30. 07:03) Megcsalás 4.
  • sünibaba: Sokat gondolkodom a megcsalásról szóló írásaidon. Töprengek, hogy vagyok én most ezzel. Teljes mér... (2015.01.28. 19:33) Megcsalás 4.
  • sünibaba: @jorick1977: Válaszoltál, nagyon is, köszönöm. Én is egyre többször meglátom azt a sérült kicsit ... (2014.10.16. 18:56) Realitás vagy valóság?
  • jorick1977: @sünibaba: Magát az érzést ahhoz tudnám hasonlítani, amikor a bűvész nagylelkűen megmutatja, hogya... (2014.10.07. 09:37) Realitás vagy valóság?
  • sünibaba: @jorick1977: Esetleg igen, ha ez nem túl tolakodó kérés. Könnyebb megértenem, ha van konkrétabb pé... (2014.10.05. 07:32) Realitás vagy valóság?
  • Utolsó 20

Mi ez a béka dolog?

2013.04.30. 15:19 | jorick1977 | Szólj hozzá!

Nem azért írok, mert neked akarok valamit nyújtani. Azért írok, mert nekem szükségem van rá. Ha eközben olyasmit csinálok, ami neked javadra válik, akkor jó. Ha nem, akkor is… :)

Amikor a béka brekeg a tóban az nem azért csinálja, hogy neked tetsszen, vagy téged idegesítsen. A béka azért brekeg, mert abban a pillanatban nem tud nem brekegni. A brekegés csak egy hang, amiben valami sokkal fontosabb nyilvánul meg. A Vágy. Abban a pillanatban a béka a Vágy, és ez kap formát a brekegés képében.

Ennél sokkal érdekesebb lehet számodra, ha elgondolkodsz azon, miért úgy reagálsz a brekegésemre, ahogy. Hogy lehet, hogy bizonyos része tetszik, másik része idegesít. Vagy csak ez, vagy csak az? 

Én most nem tudok, nem írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bekasto.blog.hu/api/trackback/id/tr695255881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása