BEMUTATKOZÁS

Ha sétálsz egy tó közelében, sokféle hangot hallhatsz. A víz csobogását, a szél zúgását. Sokszor a békák kuruttyolását is. Dönthetsz, hogyan tovább. Észre sem veszed és továbbmész. Megállsz egy pillanatra, mert idegesít a vartyogás. Szidod a békát, mert zavar. Vagy állsz egy kicsit és hallgatod. Belefeledkezel. Akárhogy döntesz, a békának mindegy. Ő marad és brekeg. Yorick vagyok, és ez az én tavam.

Együtt brekegünk

  • jorick1977: @sünibaba: Én valójában nem erre gondoltam... :) De abban is van igazság, amit írtál. Hiszek abban... (2015.01.30. 07:03) Megcsalás 4.
  • sünibaba: Sokat gondolkodom a megcsalásról szóló írásaidon. Töprengek, hogy vagyok én most ezzel. Teljes mér... (2015.01.28. 19:33) Megcsalás 4.
  • sünibaba: @jorick1977: Válaszoltál, nagyon is, köszönöm. Én is egyre többször meglátom azt a sérült kicsit ... (2014.10.16. 18:56) Realitás vagy valóság?
  • jorick1977: @sünibaba: Magát az érzést ahhoz tudnám hasonlítani, amikor a bűvész nagylelkűen megmutatja, hogya... (2014.10.07. 09:37) Realitás vagy valóság?
  • sünibaba: @jorick1977: Esetleg igen, ha ez nem túl tolakodó kérés. Könnyebb megértenem, ha van konkrétabb pé... (2014.10.05. 07:32) Realitás vagy valóság?
  • Utolsó 20

Szürreálissss

2014.05.04. 05:21 | jorick1977 | 3 komment

Álmomban valami történt. Azt álmodtam, hogy álmodok. Egy pillanatra megfeszült a belsőm, eltűntek a gondolatok. A személyiségem széthullt, miközben még félni sem tudtam, mert nem volt gondolatom rá. Meghaltam. De valahogy mégse. Egy pillanatra tiszta tudattá váltam. Nem tudom az érzést megfogalmazni.

tudat.jpg

Felébredtem álmomban, de olyan intenzív volt az élmény, hogy tovább lökött, és teljesen felébredtem. Feküdtem a sötétben, a szívem veszettül kalapált, de pár pillanatig csak magam voltam. Nem volt hang a fejben. Nulla gondolat.

Szürreális volt. 

Egy kicsit nem tudtam

figyelni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bekasto.blog.hu/api/trackback/id/tr186116700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.05.04. 09:01:01

:) ebből is látszik, hogy amíg figyelsz, rákoncentrálsz. nem tudsz elengedni.
így leszel az egód rabja, miközben éppen szabadulni szeretnél. hm? :P

jorick1977 · http://bekasto.blog.hu 2014.05.04. 18:30:57

@Max & Maxina: Valami ilyesmi :) Örülök, hogy megvagy.
süti beállítások módosítása